Service

Na verkoop service

Alle bij Gerdisoft aangekochte computers worden (indien mogelijk) on site hersteld.
Wat portables, monitors en printers betreft, deze worden binnen de garantieperiode opgestuurd naar de fabrikant (standaard is er een service time van 10 werkdagen voorzien).

Software problemen (virussen, spyware, herinstallatie Windows, …) worden meestal niet ter plaatse opgelost, daar dit een zeer tijd consumerende bezigheid is.

Ook niet bij Gerdisoft aangekochte computers, kan u steeds binnenbrengen om te laten nakijken. U ontvangt een vrijblijvende prijsofferte, zodat u steeds weet waar u aan toe bent!

Hulp op afstand

Via het programma Teamviewer kan Gerdisoft uw computer via het internet “overnemen” en zo u vanop afstand helpen. Dit is volkomen veilig, want u moet dit programma telkens opstarten als u hulp wenst en enkel via een gebruikerscode en paswoord (dat telkens verschillend is) kan men uw computer overnemen.
Klik hier om Teamviewer op te starten: Teamviewer Client

Advies

U kan steeds bij Gerdisoft terecht voor allerhande advies:
– Nieuwe computer
– Herstel computer, printer, …
– Draadloos netwerk + Thuisnetwerk
– Aankoop software

Onderhoud computer

Heeft u één van onderstaande symptomen?

  • Mijn PC is traag (vooral op internet)!
  • Ik krijg eigenaardige meldingen of pop-ups
  • De PC staat enorm te “blazen”
  • Ik krijg eigenaardige foutmeldingen
  • Mijn draadloos netwerk is niet overal in huis even goed

Klik hier voor de oplossing!

Contacteer ons vrijblijvend voor een afspraak.